Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Theophrasti igitur, inquit, tibi liber ille placet de beata vita? Quodsi vultum tibi, si incessum fingeres, quo gravior viderere, non esses tui similis; Quae in controversiam veniunt, de iis, si placet, disseramus. Ego vero volo in virtute vim esse quam maximam;

Quid adiuvas? Eorum enim est haec querela, qui sibi cari sunt seseque diligunt. Vide igitur ne non debeas verbis nostris uti, sententiis tuis. Non minor, inquit, voluptas percipitur ex vilissimis rebus quam ex pretiosissimis. Nam, ut sint illa vendibiliora, haec uberiora certe sunt. Utinam quidem dicerent alium alio beatiorem! Iam ruinas videres. Quem Tiberina descensio festo illo die tanto gaudio affecit, quanto L. An nisi populari fama?

Verum hoc idem saepe faciamus. Quia nec honesto quic quam honestius nec turpi turpius. Nam prius a se poterit quisque discedere quam appetitum earum rerum, quae sibi conducant, amittere. Nam si propter voluptatem, quae est ista laus, quae possit e macello peti? Dolor ergo, id est summum malum, metuetur semper, etiamsi non aderit; Nec tamen ullo modo summum pecudis bonum et hominis idem mihi videri potest. Gracchum patrem non beatiorem fuisse quam fillum, cum alter stabilire rem publicam studuerit, alter evertere.

Duo Reges: constructio interrete. Atqui reperies, inquit, in hoc quidem pertinacem; Hoc enim identidem dicitis, non intellegere nos quam dicatis voluptatem. Quasi ego id curem, quid ille aiat aut neget. Sed ne, dum huic obsequor, vobis molestus sim. Sed tamen omne, quod de re bona dilucide dicitur, mihi praeclare dici videtur. Pisone in eo gymnasio, quod Ptolomaeum vocatur, unaque nobiscum Q. Tum Piso: Quoniam igitur aliquid omnes, quid Lucius noster?