Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quodsi vultum tibi, si incessum fingeres, quo gravior viderere, non esses tui similis; Bestiarum vero nullum iudicium puto. Quia dolori non voluptas contraria est, sed doloris privatio. Facillimum id quidem est, inquam.

Atqui reperies, inquit, in hoc quidem pertinacem; Duo Reges: constructio interrete. Is ita vivebat, ut nulla tam exquisita posset inveniri voluptas, qua non abundaret. Qui autem esse poteris, nisi te amor ipse ceperit? Ita ne hoc quidem modo paria peccata sunt. Ex quo, id quod omnes expetunt, beate vivendi ratio inveniri et comparari potest. Quam tu ponis in verbis, ego positam in re putabam.

At ego quem huic anteponam non audeo dicere; Ex ea difficultate illae fallaciloquae, ut ait Accius, malitiae natae sunt. Aut unde est hoc contritum vetustate proverbium: quicum in tenebris? Quae contraria sunt his, malane? Hoc etsi multimodis reprehendi potest, tamen accipio, quod dant. In qua si nihil est praeter rationem, sit in una virtute finis bonorum; Nam quibus rebus efficiuntur voluptates, eae non sunt in potestate sapientis. Etsi ea quidem, quae adhuc dixisti, quamvis ad aetatem recte isto modo dicerentur.

At, illa, ut vobis placet, partem quandam tuetur, reliquam deserit. Nihil enim iam habes, quod ad corpus referas; Maximus dolor, inquit, brevis est. Tum ille: Tu autem cum ipse tantum librorum habeas, quos hic tandem requiris? Et quod est munus, quod opus sapientiae? Multoque hoc melius nos veriusque quam Stoici. Sed eum qui audiebant, quoad poterant, defendebant sententiam suam. At habetur! Et ego id scilicet nesciebam! Sed ut sit, etiamne post mortem coletur? Igitur ne dolorem quidem. Itaque ab his ordiamur.